Blogi loomine

Tere

Olen Kata ja hakkan oma blogis kirjutama raamatutest mida ma olen lugenud.  Enamasti tulevad postitused raamatutest kokkuvõttena, aga lisan juurde ka kindlasti ka oma tundeid

Miks ma hakkan raamtutest kirjutama? 

Seda teen ma sellepärast, et mulle meeldib väga lugeda. Alustasin raamatute lugemist juba päris varakult. Mulle väga meeldis see, et kui ma loen siis ma kujutan ennast raamatu tegelaseks ja elan seda kõike väga läbi. Olen emotsionaalne lugeja, ma nutan, naeran, vihastan, ma olen alati pettunud kui ma hea raamatu läbi loen ja sellel ei ole rohkem osasid.

Raaamat

Olen lugenud läbi palju raamatuid ja hiljem ka filme vaadanud, aga alati pettunud. Teleekraanil pole kõik nii detailne kui raamatus, sa ei pane tähele neid väikseid olulisi kohti ja osasid mis on olemas raamtus.

Lemmikud raamatud

Raamatud mida mina loen on täis tegevusi. Eelistan raamatuid kus on ulmeline sisu, aga ka krimkad, armastusromaanid. Kui raamatul on mitu osa siis ma tahan ruttu läbi lugeda, aga olen alati pettunud kui lõpetan. Nii huvitav on lugeda!

Miks on raamatute lugemine hea? 

Kui lugeda raamatuid suureneb  keeloskus. Kuna ma loen palju tutvun uute sõnadega ja siis ma hakkan neid ka kasutama. Tihtilugu võtan endale eeskujuks raamatutegelase näiteks nagu Katniss Everdeen – tugev, julge iseseisev tüdruk, kes väga hoolib oma perest ja astub oma õe eest võitlusesse. Ma ei loe ainult raamatuid vaid loen ka internetis teiste kirjutatud raamatuid, enamus neist on inglise keelsed – parandan inglise keele oskust. Lugedes satun ma teise maailma ja see on hea stressimaandaja, satun teise maailma ja saan läbimõelda oma probleemid isikutena, kes on raamatus. Mäletan päris paljusid raamatuid mida ma olen lugenud ka aastaid tagasi, see on näide sellest, et lugemine on mälutreening. Lugemine on tasuta hobi, ma arvan, et kõik võiksid natukenegi aega varuda, et lugeda väikese osa oma päevast raamatuid, mitte mingeid dokumente/faile, õpikuid, on vaja lugeda midagi mis viib su vahest teise maailma.

 

Lisa kommentaar

